Blyantstreker fra Mari

tanker rundt global helse, friluftsliv, hverdag og annet

Musikk før helga

Legg igjen en kommentar

Jeg har planer om å flere blogginnlegg, men jeg er ikke så strukturert i skrivinga om dagen dermed går det litt sakte. Derfor tenkte jeg å dele mine to av mine favorittsanger for å komme i godt humør, mens kameraet lader og vi pakker for en helg på SUP (Stand-up paddleboard). 

1. Dance Dance Dance (Lykke Li)- Fordi musikkvideoen med Bon Iver (og de øvrige kombinasjonene man finner på youtube) er følelsen av sommer,frihet og all tid i verden. Måten hun synger «dance» på får meg til å smile bare av å tenke på det.

2. Jump (for my love) (Pointer Sisters) – Hva kan jeg si, jeg blir bare i godt humør av denne. Scenen med Hugh Grant i Love Actually der de spiller denne sangen er episk.

Ha en fin helg! 

Forfatter: maribaa

Jeg er en bokslukende lege med interesse for politikk, bistand, global helse, folkehelse og friluftsliv. Har stor wanderlust og moderat skrivekløe.

Legg igjen en kommentar

