Blyantstreker fra Mari

tanker rundt global helse, friluftsliv, hverdag og annet

SUP – notat fra en relativt nyfrelst

Legg igjen en kommentar

Jeg har blitt bitt av basillen! I noe som kan regnes som sport, og jeg mener det fortjener et lite kryss i taket. Jeg har blitt en SUPer. Stående padlebrett ble en del av mitt vokabular for litt over ett år siden. Jeg ble introdusert til denne fantastiske sporten av en veldig engasjert og ivrig beiler, som nå er min kommende ektemann (dæven,det er det rart å skrive!). Jeg tok mine første nølende padle tak i tørrdrakt, på et lite, men kaldt vann i Hammerfest. Det var utrolig gøy!

Jeg har dessverre vært litt for dårlig til å få mobilmilder av meg selv i aksjon, men jeg har da bilder av min kjære, sånn at dere får en liten idé om hva det dreier seg om.

Supbrettet mitt i solskinn

Sup brettet mitt

Mann på stående padlebrett

Min kjære i aksjon

Sånn kan det altså se ut. Om du er nysgjerrig kan du sjekke ut www.sup.no for mer informasjon. Han på bildet skal også begynne med kursing etterhvert, da vil det dukke opp informasjon her.

Jeg kan love at det er avslappende og god trening. Dessuten er det ute og i god vær får man også sol på skrotten. Hva er det ikke å like?

Forfatter: maribaa

Jeg er en bokslukende lege med interesse for politikk, bistand, global helse, folkehelse og friluftsliv. Har stor wanderlust og moderat skrivekløe.

Legg igjen en kommentar

